۱ – در صورتی که محصولات ما را در سایر وب سایت ها و از طریق مارکت های همکار مشاهده کرده اید ، جهت رعایت حقوق بازاریابی میبایست محصول را از همان سایت همکار خرید نمایید .
۲ – تمامی محصولات تضمین و پشتیبانی بین ۱ تا ۶ ماهه دارند و اگر محصول به هر دلیلی مشکل داشت ، گروه نیلوتک موظف به تصحیح مشکلات محصول میباشند .
۳ – نحوه پشتیبانی هم از طریق وب سایت و هم از طریق تلگرام به آی دی @hosseinrahimi انجام میشود .
۴ – ساعات پشتیبانی تنها در روز های کاری بین ساعات ۱۰ صبح تا ۱۰ شب ادامه دارد و از آن پس ، پاسخگویی به هر گونه سوألی به روز بعد مکول میشود .
۴ تست اپلیکیشن فقط و فقط در هفته اول باید انجام شود و هر مشکلی که داشته باشد باید در همان هفته اول تحویل ، مشتری آن را بررسی کند و مشکلاتی که به خاطر نحوه اجرا ، طراحی و الگوریتم مد نظر دارد را مطرح کند . در ادامه ۶ ماه پشتیبانی فقط اشکالاتی که از سمت محصول باشد ، مانند باگ و خطا های احتمالی ، برطرف و پشتیبانی خواهد شد .
در غیر این صورت شرکت هیچ مسئولیتی را در قبال نحوه اجرای نا صحیح اپ به عهده نمیگیرد و برای بازنویسی بخش های اپ ، مجدداً باید مبلغ آن بخش مورد نظر پرداخته شود .